Imorgon är det torsdag...

Det är onsdag och det har varit lektion i Gävle.

Nästa onsdag är det kvalseriepremiär. N-n-nervöst. Fredagen två dagar senare är det långfredag och jag jobbar för att sedan fort som tusan åka till Leksand för att stå vid entrén med tifobössor och skramla när folk kommer innan kvalseriens match nummer två börjar.

Men imorgon är det torsdag och tidigt, tidigt, alldeles för tidigt på morgonen åker jag till Linköping...

Det är onsdag. Och fanns det en tävling i virrighet så skulle jag ha förstaplatsen idag. Herregud.


Kommentarer
Postat av: Linn

Tänker på dig idag. Nyfiken på hur det känns att vara tillbaka i Linköping nu över ett år (!) efter operationen. Känns det avlägset eller kryper det dig fortfarande nära? Kram!

Postat av: barajagjohanna

Linn: På ett sätt känns det avlägset - det känns ju inte som jag på de där bilderna. Men det finns ju ändå nästan ständigt i mina tankar. Hursomhelst gillar jag att vara tillbaka i Linköping. Det är speciellt på något vis. Kram på dig

2008-03-13 @ 18:34:41
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback