Senaste nytt: Jag har en dator!

Jag har precis hämtat en dator. Jag hade den här datorn på sjukhuset för ett år sedan. Skärmen är lite för liten för min smak och tangetbordet likaså. Men det får fungera. Det är en dator som är snabbare än den förra och dessutom med mindre kraschfaktor (peppar, peppar). Och den är lätt - jag bär med mig den till Uppsala imorgon.

Nu borde jag packa lite grejer. Jag ska upp tidigt, för innan tåget går tänkte jag hinna gå till frisören och färga utväxten och klippa luggen. Men just nu har jag fullt upp att lära känna den här datorn... varför ljudet är så lågt till exempel. Och hämta msn måste jag göra, och Photoshop. Sedan kanske allt är som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeay :) Det är ju minsann tråkigt när du är datorlös. Vad ska man då läsa?! :) Ha det bra i Uppsala :)

Postat av: barajagjohanna

Sara: Haha, kul att höra. Jag ska nog ha det bra, och jag är hemma snart igen. :)

2008-03-06 @ 21:21:38
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Fredrik

vad skaull du till Uppsala och göra? :)

2008-03-07 @ 05:57:22
Postat av: Victoria

Åh vad skönt att du har en dator nu! :)

2008-03-07 @ 11:37:41
URL: http://www.simmartjejen.sportsblogg.se
Postat av: Anna

Hej där...
Måste bara säga att det var fasligt längsen vi sågs nu och det är enbart på grund av mig! Denna vecka gick jag och fick nån sorts influensa! Förstår att du kanske tror att jag har lagt aerobicsen på hyllan men INTE! Jag hoppas att jag blir frisk SNART! KRAM Anna

2008-03-07 @ 12:33:21
Postat av: Veronika

Wi hooo!

2008-03-07 @ 15:05:58
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

Fredrik: Jag har gjort en intervju idag och nu är jag hos en kompis och softar. Vi ska käka thaimat och sen är det oklart vad som händer. :)

Victoria: Jätteskönt!

Anna: Jag var faktiskt inte på aerobicsen igår, kände mig inget bra. Men nästa vecka ska jag dit. Jag hoppas vi ses då? Annars måste vi ju ta en fika och jag vill se hur ni bor! Krya på dig! Kraam

Veronika: Jeeeej!

2008-03-07 @ 18:06:53
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Lill-Smurfen

Min hjärna är fortfarande full. Har ingen aning om hur jag ska få ihop personporträttet men man får se det ljust; det är svårt att vaa så kass att man inte får nåt betyg alls eller hur (or so I keep tellin' myself :p)? Vaknade inatt av att mina grannar ovanför hade världskrig. Skrek, smällde i dörrar. Riktigt obehagligt. Halv tre på morgonen är man liksom inte riktigt med i gamet...

2008-03-08 @ 12:14:57
Postat av: Camilla

Tack Johanna. Njut nu hos Ida =)

2008-03-08 @ 13:32:08
URL: http://xccc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback