Fixat!

Allt jag egentligen behöver göra är att plugga. Det är allt lite smått jobbigt att varken ha motivation eller inspiration. Att skriva går inte just nu. Sätta sig ner och tvinga fram något går liksom inte, det blir bara dåligt. Så, vad gör man? Går och väntar på att en idé flyger genom hjärnan, fångar idén och direkt sätter sig och skriver? Ja, det låter skönt. För under tiden kan man ju ta sig en sväng på stan och köpa saker man behöver köpa...

  • turkos överdel till dopet √
  • löspuder √
  • läppcerat √
  • plattång √
  • hårvax √
  • strumpbyxor √

Plattången (vilken jag behövt länge) som jag köpte hos min frisör var lite dyr, men så värd det med tanke på att det snarare är en allt-i-ett-tång som är liten och nätt och knappt väger något alls och blir så varm som 200 grader på 60 sekunder. Dessutom är den gjord för att skydda håret och bevara dess fukt och färg. Jag älskar den redan.

Nu fattas bara att få lite plugg gjort. Och ett par nya jeans... minst...


Kommentarer
Postat av: Sara

Man måste ju PRIORITERA! Och läppcerat och hårvax kan inte vänta. Ut och shoppa! ;)

Postat av: barajagjohanna

Sara: Exakt! Allt är redan inhandlat nu, så jag kan inte göra så mycket åt det heller... ;)

2008-05-12 @ 15:15:45
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Minna

Men det kan vara bra med, för då slipper man sitta o tänka på saker man "också borde göra" när man väl pluggar :)

2008-05-12 @ 16:45:16
URL: http://www.minbinwinkin.com
Postat av: barajagjohanna

Minna: Det är faktiskt väldigt sant, det hade jag inte tänkt på. Nu känns det bättre. :)

2008-05-12 @ 20:13:36
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback