Två flugor i en smäll

I eftermiddag har jag pluggat i tvättstugan. I lägenheten finns så många distrationsmoment (dator, TV, bakning, matlagning, ja, till och med dammsugning, disk, rengöring av toalett eller kanske putsa lite på cykeln kan vara roligare än att läsa om masskommunikation på engelska).

Under två timmar i tvättstugan hann jag läsa tjugo sidor om globalisering och fyra sidor masskommunikationsteori. Det känns... för lite. Å andra sidan finns det inte en chans att jag hade läst ens hälften så mycket om jag varit hemma.

Äh. Dags att ladda med frukt inför träningen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Inte alla som pluggar i tvättstugan!

Hoppas det gick bra, förmodligen bättre än det gjort i lägenheten, som de låter.

Postat av: Sofia

Jag kan inte heller plugga hemma, som sagt - det finns så mycket annat att göra. Därför pluggar jag alltid i biblioteket...

2008-11-23 @ 19:42:18
URL: http://missionsparkle.blogspot.com
Postat av: Fröken Lappland

Bra gjort! Jag försökte detsamma en gång, men maskinerna levde om för mycket för mig :)

2008-11-23 @ 20:25:04
URL: http://lina-marie.blogspot.com
Postat av: Anonym

Duktigt tycker jag :)

2008-11-23 @ 21:29:51
Postat av: barajagjohanna

Carro: Allt som går bättre än i lägenheten, får nästan räknas som bra. :)



Sofia: Jag testade det förr, men till och med på biblioteket blev jag distraherad. Kanske borde testa skolbiblioteket...



Fröken Lappland: Haha. Men det är ganska bra, då hör man ju inget annat i alla fall. :)



Anonym: Pja, well, tack. :P

2008-11-24 @ 11:09:30
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback