Hjälp, tentornA rättAde!

Nyheten om att  vi kunde hämta våra tentor spreds på en sekund och jag fick ont i magen. Söta fröken Siljan var bombsäker på att bli underkänd och själv var jag ordentligt orolig för mitt eget resultat. Men eftersom rättningen är den snällaste jag har varit med om i hela mitt liv, så verkar en klar majoritet ha fått ett utmärkt resultat. En sten föll från mitt hjärta.

Dags att förbereda matlåda inför morgondagen - som inte bara lär bli rolig, läskig och svår, utan också stressig. Jag känner mig skapligt borta vad gäller ämnet, så det blir nog en riktig prövning...

Kommentarer
Postat av: C.72

Grattis. Eller nåt.

Kram ivfsh.. =)

Postat av: Veronika

Ska de något större bokstäverna tolkas som att det var betyget du fick, eller är det bara ett skrivfel? Grattis grattis iaf. :)

2008-10-23 @ 14:56:30
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

C.72: Tack!



Veronika: Haha, SÅ mycket skrivfel gör jag inte. ;)

2008-10-23 @ 16:58:48
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback