Ikväll: Sundsvall-Leksand

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska cykla till stan, fixa gästleg på kåren till mina besökare (lillebror med kompis), hämta mina besökare på tågstationen, käka Subwaymackor med lite kompisar och sen... sen... sen...!

Sen blir det hockey! Det är Sundsvall-Leksand ikväll. Lite (läs: skitmycket) besviken är jag för att det inte kommer upp en buss med partysugna Leksingar från Dalarna, men men. Jag ska få se min första match för säsongen. Leksandströjan har varit på hela dagen. Munkjackan alltså. Riktigt så nördig att jag går med matchtröja i skolan, det är jag inte. Riktigt.

Kommentarer
Postat av: C.72

=) En hyfsad tillställning, kan man tycka?

En annan fick ju klara sej med Björklöven-Borås..

På TV, dessutom.



Faan vad bäst vi är!=)

Kram

2008-10-10 @ 23:59:25
Postat av: barajagjohanna

C.72: Hyfsat. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback