Nästa gång jag åker hemhem har jag en jäkligt bra anledning

Den här veckan åker väldigt många klasskompisar till sina hemorter. Vi är nämligen inte schemalagda förrän nästa tisdag. Istället är det jobb med reportage som gäller.

»Jag bor ju här», var fröken Utrikeskorres självklara anledning till varför hon stannar i Sundsvall den här veckan. Samma sak gäller för mig. Jag stannar. Hemhem åker jag, vad det verkar som, bara en gång innan jul. Anledningen är att tillsammans med ett fyrsiffrigt antal Leksingar se Mora-Leksand på 144 kvadratmeter storbildsduk i Ejendals Arena, få lite underhållning, nattklubb på isen och mingel med spelarna. Alltså: en
helkväll i Leksand och långnäsa åt Mora, där matchen spelas. Men inte än på några veckor.


Kommentarer
Postat av: Therese

Varför tittar man på matchen på storbildsskärm i Leksand , det är väl inte så långt att åka upp till Mora och se den live?

Postat av: Anonym

Ha en fin kväll! :)

2008-10-28 @ 23:07:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Therese: Det är inte särskilt långt till Mora (varken från Falun eller Leksand). Anledningen till att det blir Helkväll i Leksand istället för att alla supporters åker till Mora, kan du läsa om du klickar på länken i inlägget (och klickar bort helkvällsreklamen som dyker upp).

2008-10-29 @ 00:14:30
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: L1

tresiffrigt antal leksingar??? det blir för fan fyrsiffrigt :D

2008-10-29 @ 13:33:45
Postat av: barajagjohanna

L1: Men oj, jag skrev fel! Har genast ändrat. Jag tänkte väl på tresiffrigt som i tre nollor, eller nåt. :P

2008-10-29 @ 13:38:26
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback