Moster saknar sin gudson...

På bara två och en halv veckor har jag missat att han reser sig utan stöd, att han har fått skor och en cool jacka, att han gapskrattar när han gungar och att han går litegrann. Men jag får dagliga rapporter om honom, från syster som berättar om hans nya påhitt, från svåger som skickar film via msn, från mamma som mailar bilder och från lillebror som mms:ar både bilder och filmer. Han är så stor! Det går så fort!

Jag längtar inte hem. Faktiskt inte alls. För jag trivs här i Norrland. Jag har lärt känna ett underbart tjejgäng och en massa annat kul folk och det händer saker hela tiden. Så nej, jag har ingen större lust att åka hem, faktiskt. Men jag längtar efter Oliver. (Och okej, efter mammas mat också.)

Jag kommer hem till 1-årsdagen. Om tre veckor.



Kommentarer
Postat av: Therese

Söt bild! Förstår att du saknar honom , i den åldern händer det så mycket så fort så är man borta några veckor missar man en hel del. Tur att din familj uppdaterar dig med rapporter , bilder och filmer. Längtar du inte efter hockeyn också , men säsongen kanske inte har börjat än?

Postat av: barajagjohanna

Therese: Imorgon drar elitserien igång, på onsdag drar allsvenskan igång. När jag ser Leksand på TV kommer jag definitivt få lite ont i magen och längta hem.

2008-09-15 @ 00:38:20
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Veronika

JAG SKA TILL PARIS!

(förlåt, jag var tvungen att dela med mig till någon som jag tror förstår hur glad jag är)

2008-09-15 @ 13:47:01
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: barajagjohanna

Veronika: GAAAAAAAAHHH, VAD ROLIGT!!!!! Shit vad askul! Jag blir avundsjuk, men inser att du är lite mer värd att åka dit än jag (jag var där senast i december, du för... åtta år sen va?). :)

2008-09-15 @ 14:06:08
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback