Späckat schema

Man hinner knappast ha tråkigt här. Ikväll har det varit pubrunda och jag är precis hemkommen efter ungefär fyra pubbesök (kan ha varit fem, inte helt säker på om jag tappade räkningen). Innan detta var vi på mässa på kårhuset där jag införskaffade mig både Sundsvalls Tidning gratis i en månad och ett gratis busskort laddat med 100 kr och massa annat bra. Dessutom fanns det gratis godis på varenda bord. Efteråt fick vi gratis buffé. Det fanns till och med quorn. Vissa vet hur man ska locka studenter!

Jag blir verkligen kallad mormor på riktigt nu också, men jag tror nästan jag trivs med det. Jag har ju världens gulligaste barnbarn.

Eh, gonatt. Imorgon blir det en lång dag. Sju timmars lektioner, direkt följt av ölympiska spel...

Kommentarer
Postat av: Veronika

Mycket gratis blir det. :)

Postat av: Ida

Oj, vad det händer en massa skoj hela tiden :) Men det är ju kalas det ;) Hoppas det går bra på föreläsning och olympiska spelen sen :)

2008-09-04 @ 14:05:07
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Veronika: Inte mer än rätt! ;)



Ida: Ölympiska spelen om jag får be. Eller öl-ympiska. Ölympiad. Whatever. Vi är ett gäng som skiter i det och tränar istället, men de som går på det får säkert skoj... :)

2008-09-04 @ 16:06:15
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback