Skulle shoppa bort skolångest - fick shoppingångest

När jag köpt ett linne, en t-shirt, en handväska, ett par solbrillor, en bikini, underkläder och ett träningslinne, satte jag köpstopp för mig själv - så länge jag inte skulle hitta något extraordinärt förstås.

Då såg jag ett roligt halsband som jag inte kunde motstå.

Ops.

Men jag kände att jag behövde shoppa bort skolångesten lite. Ångesten är dock kvar. Men det är inte lika mycket över skolan längre, utan över allt jag handlat... Nåväl. Medan jag var på Birsta City och shoppade lite för mycket, stannade mr T hemma hos mig och diskade. Ganska fin fördelning av sysslor där, känner jag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan inget annat än hålla med. shoppingångest, lät mindre bra dock. Men att fördela nytta med nöjen är inte helt fel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback