48 timmar...

Jag är sugen på asiatisk mat. Tror jag. Hungrig är jag i alla fall.
Men jag orkar inte riktigt fixa något. Jag har ju ätit en gång i dag. Räcker inte det?

Hur som helst, jag är så täppt i näsan att mina ögon känns halvt igensvällda. Om det går ihop vet jag inte, men det är så det känns i alla fall. Det har varit en meningslös dag. Eller kanske inte. Jag har ju packat upp och gjort snyggt i köket och det har ju gjort att min lägenhet är lite trevligare. På något sätt har det ändå varit ganska skönt att inte göra någonting i dag. Inte ens gå utanför dörren. Det blir i alla fall lite mindre meningslöst när T kommer hem senare i kväll. Det är ungefär det jag har väntat på i dag.

Förutom att storebror ska vakna - för det har fortfarande inte hänt...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänker på dig och jag tänker på din bror. Det är verkligen dags att vakna nu. Ovissheten måste ta kål på dig! Er. Familjen! Istället för asiatiskt blev de ju de andra goda, inspiration. Helt klart. Krya på dig och hoppas näsan släpper snart

Postat av: barajagjohanna

Camilla: Jag hoppas verkligen inte att näsan släpper. Men täppan får gärna göra det. ;)

2009-08-27 @ 08:29:15
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback