Dags att packa?

Resfeber? Jag? Aldrig. Lite stressad kan jag förstås bli, men jag brukar mest rycka på axlarna. Jag har ju trots allt rest ganska mycket de senaste åren och brukar känna mig rätt trygg och lugn. Den här gången? Jag är jätteuppstressad, mår illa, har ingen matlust och känner mig toknervös. Visserligen beror nog en del på att det inte är klart ännu hur jag tar mig hem när vi landar om en vecka. Just nu behöver jag uppenbarligen ha stenkoll för att känna mig lugn. Åh, vad jag ser fram emot i morgon förmiddag då jag får vakna till sol och värme, kan gå ut och lägga mig vid poolen med min bok och bara få slappna av...

Bilen mot flygplatsen går i alla fall om knappt tre timmar, så det är nog hög tid att jag sätter igång och packar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback