En allsångskväll på Skansen




Syskon och kompisar och flickvänner och pojkvänner och klasskompisar och svägerskor och svågrar och Gud vet allt vi är med varandra. Vi hade i alla fall trevligt under allsången på Skansen. Vi satt i gräset och åt smörgåsar och trallade med i allsångerna under genrepet, för att sedan ta oss in i publikhavet innan sändningen började. Regnmolnen såg oroväckande ut, men tog sig runt Stockholm och gjorde att kvällen blev fin. Fint var det också att dansa vals mitt i publikhavet. Men Krunegård slog allt. Han röjde på scenen, och T och jag sjöng med i varenda ord. Jag är en vampyr.  Så mycket Sundsvall. Så mycket racerfartsbugg. Så mycket vi.


Kommentarer
Postat av: Angie

Håller med. SÅ mycket Sundsvall!

2009-08-06 @ 08:58:12
Postat av: Tobbe

Fin kväll :*

Postat av: barajagjohanna

Angie: Det har visst råkat bli det. :)



Tobbe: Fina dagar. :)

2009-08-06 @ 18:32:16
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ser riktigt trevligt ut. Tack för vår sms-konversation i dag, nästa vecka ses vi och då behöver jag positiva vibbar om Falun :)

2009-08-08 @ 01:43:48
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback