Utifrån ett svängigt 2009

Sara skickade mig en utmaning. OM ÅRETS...

...bittra: Att det blev som det blev - att jag typ gick in i väggen och fick sluta med det mesta ett tag.

...bedrift: Först tänkte jag säga att jag fick ett vikariat som reporter, hela  sommaren. Fast egentligen är nog bedriften att jag hade mod att säga ifrån när det blev för mycket, och att jag orkade försöka hitta en gnista lust som kan ta mig hela vägen tillbaka.

...resa: Jag kan inte välja. Disneyland i Paris var visserligen iskallt i januari, men gud, vilken fantastisk resa. Däremot var Kretaresan med svägerskan helt klart den mest välbehövda. Och varmaste.

...nytillskott: Systersonen Victor som kom den 1 september. Dessutom fick två barndomsbästisar en varsin dotter på hösten. Mina egna nytillskott blev objektiv till kameran och därefter ett nytt kamerahus.

...förlust: Stresstoleransen.

...vuxenpoäng: Inte många. Jag tycker att mina vuxenpoäng har sjunkigt radikalt sedan jag började plugga. Men å andra sidan: hösten 2009 bestämdes ju att jag skulle bli sambo till våren.

...fysiska förändring: Jag har tränat dåligt... sämre styrka och kondition med andra ord.

...läsupplevelse: Skynda att älska  av Alex Schulman. Den var gripande. Annars har det förstås mest varit kurslitteratur med varierande, oftast mindre fantastiskt, innehåll.

...insikt: Vad som ser bra ut utåt spelar ingen roll om det inte känns bra inuti.

...TV-besatthet: Grey's Anatomy.

...projekt och nyårslöfte: Härmed lovar jag att jag ska jobba på självkänslan. Påminn mig gärna.


Kommentarer
Postat av: Lilo

SKYNDA att älska? Kanske? ;) Sötnos!

Postat av: sara

Viktiga insikter! ROa dig nu ordentligt i PAris!

2009-12-22 @ 20:08:58
URL: http://frenchcreme.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Lilo: Eh. Ja. Jag ändrar. ;) Haha!



sara: Jag ska göra mitt bästa. :)

2009-12-22 @ 20:41:58
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback