Hallå, sover du?

I måndags vaknade jag av att svägerskan plötsligt stod bredvid sängen och sa »hallå, sover du?» Hon hade plingat på dörren två gånger utan att jag vaknat. Klockan var strax innan halv åtta på kvällen och jag hade somnat som en stock på sängen en halvtimme tidigare. Resten av kvällen kändes det minst sagt som om världen omkring mig var alldeles luddig och som om jag själv bokstavligt talat gått in i en vägg.

De senaste kvällarna har jag varit likadan - helt slut. Så trött att jag känt mig helt apatisk. Och i eftermiddags blev jag plötsligt så trött att ögonlocken ville gå ihop, detta trots att jag satt på en föreläsning som var bra. Jag vet inte varifrån tröttheten plötsligt kommer. Allt jag vill är att slänga mig i sängen och bara få somna, det är allt jag vet.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Inte gå och bli utbränd (igen)!!!

Eller så är det bara mörkret och vintern och slutet på terminen.

Postat av: barajagjohanna

Veronika: Nejdå, utbränd tänker jag inte bli. Det är troligen ditt andra förslag som spökar. Däremot borde kylan pigga upp min hjärna snarare än att trötta ut den...

2009-12-17 @ 16:48:03
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback