Mina ben är trötta nu

Bara på juldagen hade jag ledigt. Annars har jag tränat alla dagar sedan julafton. Fyra dagar av fem, alltså. Mina ben är trötta nu, men det känns ordentligt bra och behagligt i hela kroppen och under kvällens spinningpass fylldes jag av endorfiner. Jag borde träna så här mycket nästan jämt.

Men att jag har tränat så mycket har jag givetvis kompenserat ordentligt: jag har ätit julgodis och Aladdinchoklad till jag blivit illamående. Det har jag gjort varje dag. Fem dagar av fem.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker att vi kör ett pass lagom till vi ses och avslutar med fika :) Ganska bra kombination, right? Trevlig resa till Paris nu och NJUUUUUT!

Postat av: barajagjohanna

Camilla: Menar du att du vill träna?! :D Det låter som en superkombo i alla fall. ;)

2009-12-29 @ 22:37:17
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Fröken Norrlandsleksing

Jag har gjort ungefär som du, med ett litet pytte undantag bara... Jag sket i träningen, men godiset, nötterna och de andra onyttigheterna har jag varmt välkomnat! =)

2009-12-29 @ 23:56:49
URL: http://leksingen.blogg.se/
Postat av: simon

kommer det nån årskrönika i år? :)

2009-12-31 @ 01:06:16
Postat av: barajagjohanna

Fröken Norrlandsleksing: Hahaha!



simon: Oj, borde det komma en? Jag har faktiskt gjort en "gammal vanlig", men jag tycker att den är så tråkig, så jag vet inte om jag ska publicera den, haha.

2009-12-31 @ 01:09:29
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback