Jag är dålig på att blogga, jag vet...

Jag avskyr när jag inte bloggar varken kvalitativt eller kvantitivt. Jag ska göra mitt yttersta för att försöka få det att fungera, trots att den här kursen är lite galen. Galen som i krävande och fullspäckad. Men rolig. Lagom till jag har lärt mig TV, tycker att det är jätteroligt och kan se mina egna fel och hur jag utvecklas, så ska jag byta till tidningsproduktion. Det känns lite surt. Och morgondagens schema är ju alldeles underbart... Vad sägs om att börja åtta på morgonen och sluta två på natten (8-17 och 20.30-02), för att morgonen därpå börja 8 igen och gå till 17?

Kommentarer
Postat av: Televinken

Tyvärr så kan man inte tvinga sig själv till kvalité inlägg. Har försökt många gånger men det är så mycket som jobbar emot som tex tid, ork och faktiskt ha något intressant att skriva. Slappna bara av så kommer det av sig självt ;)

Postat av: C.72

Jag tycker du ska ha massa cred för att du faktiskt tar dej tid att blogga, trots tidskrävande studier och kurser.



Kram

2009-02-01 @ 19:50:37
URL: http://www.daddy72.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vad hände med heltidsstudier? vad vill de ha ut av att ge er sånt schema? idioter på koffeintabletter som mest vill trilla ihop å dö? åtta timmar mellan slut o början säger facket...

2009-02-01 @ 22:08:23
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Televinken: Nej, det går inte. Men jag har ständigt formuleringar i skallen som jag vill få ut "på papper" (på datorn?). Det är tiden som jag måste ta mig...



C.72: Well, att blogga är som att äta - jag måste. ;)



punaniii: Vi ska på studiebesök på tidning och tryckeri, och det lär ju göras på natten om vi ska vara med när det händer. Jag kan acceptera en sådan dag. Det jobbigt är att vi ska börja åtta morgonen därpå och vara på topp i åtta timmar...

2009-02-01 @ 22:27:05
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Veronika

Börja telefonblogga?

2009-02-01 @ 23:31:10
URL: http://sagoslott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback