Kolla in EFIT i morgon


Tanken var att jag skulle köra
Ett foto i timmen i dag. Men... dagen började med en jobbig, migränliknande huvudvärk efter två timmars snoozande. Detta gjorde att jag efter frukosten tog en huvudvärkstablett och gick och la mig igen. Tur att jag var ledig, så att jag kunde  somna om. Kanske var det just därför huvudvärken kom. Det är ju inte helt ovanligt att migränen kryper sig på när man får slappna av efter intensiva dagar.

Halv fyra på eftermiddagen vaknade jag, seg som aldrig förr.

Huvudvärken är borta, men den här dagen blev alltså inte särskilt händelserik. Därför skjuter jag upp EFIT till i morgon.

Dags att promenera till mr T. Mitt sega huvud skriker efter lite frisk luft.




Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du blir piggare! Migrän är inte att leka med!

Postat av: Linn

Jag får alltid migrän efter en lång, stressig period när jag sedan verkligen blir LEDIG. Då smäller det till. Det är nästan så att man kan räkna med det. FY. Hoppas du mår bättre i dag och att den aldrig fick grepp.

2009-02-07 @ 10:31:17
URL: http://linnnn.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Sara: Usch nej...



Linn: Jodå, jag mådde helt okej efter att ha sovit några timmar.

2009-02-08 @ 13:48:58
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback