Trippelsteg trippelsteg gå gå

Mellan dessa tuffa dagar är det skönt med ett litet avbrott på tisdagkvällarna. Det spelar ingen roll hur stressigt det är runtomkring - nittio minuters boogie woogie gör att jag glömmer vad allt annat heter. Jag märker att när jag dansar är jag hundra procent närvarande, vilket är hur skönt som helst. Och det mest välbehövliga av allt: endorfinerna och humörhöjningen som jag får på de där nittio minuterna.

Dessutom känns det som om jag börjar behärska det nu.
Trippelsteg trippelsteg gå gå... Ja, grundstegen sitter åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Sara

Boogie Woogie? Vad är det för sport? ;)

Postat av: L1

Coolt =)

2009-02-04 @ 13:32:08
Postat av: barajagjohanna

Sara: En fantastiskt kul sport - titta bara på proffsen!



L1: Oh yes. ;)

2009-02-04 @ 20:50:09
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback