Elva timmars arbetsdag

Det har varit jätteroligt att filma skid-SM under dagen. Jag är nöjd med min fotografiska insats och kände mig überseriös med presskort (okej, gästkort, men det var ju nästan samma sak) runt halsen, hörlurar över mössan och videokamera i handen. Det var oerhört kul att känna viljan till att verkligen få bra bilder, och därmed springa i den djupa snön i uppförsbacke för att hinna filma skidåkarna i skogen. Att jag dessutom tog bilder från en bra vinkel innan SVT:s fotograf gjorde det, kändes inte lite bra, utan ganska mycket.

Men mat- och vätskeintaget har varit dåligt. På eftermiddagen kom jag på att jag inte druckit något under dagen. Lunchen bestod av så lite lasagne att jag fick småäta banan och godis resten av dagen för att hålla blodsockernivån uppe. Och vid kvällens styrelsemötet hällde jag i mig kakor för att överleva. Nu är jag så trött att jag snart faller ihop. De som känner mig vet att jag avskyr att gå och lägga mig. Det är   tråkigt. Därför förstår ni nog hur extremt trött jag är, när jag berättar att jag nu skiter i allt vad mat, matlåda, disk och städning heter, och istället hoppar i säng. Bums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback