Mellan två kurser

Jag blir lite stressad av att sova så länge att dagen försvinner utan min närvaro. Men ibland behövs sådana dagar. Som i dag. Gå upp ur sängen kvart över ett. Sitta framför TV:n och äta frukost till det blir mörkt, med DN Söndag i knät. Dega i soffan fram till kvällen. Och som i går. Gå upp ur sängen för sent. Äta bakispizza med grannarna. Dega i soffan med TV-program och film till det blir dags att sova igen. Jag har degat sedan min födelsedagsfest i fredags.

Det är skönt att vara mellan två kurser. Det är skönt att inte plugga - och inte ha dåligt samvete över det.

En timme i kväll spenderades på ki balans tillsammans med fröknarna Stockholm och Gästrikland. Alldeles lagom lugnt. Jag tror vi behövde komma iväg och få andas lite allihopa. I morgon börjar kursen i journalistiska metoder och det lär bli två hektiska månader.

Kommentarer
Postat av: Jonas

naaaajs

Postat av: Lina van der Putten

Va bra du fotograferar =) Är också fotograf, gå gärna in på min hemsida och kolla på mina foton =)

2009-01-19 @ 10:05:53
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Cliff Hanger

Metodlära brukar väl sällan vara jättekul. Se till att andas ordentligt innan!

2009-01-19 @ 16:26:01
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

Lina van der Putten: Jag är inte fotograf, men tack. :)



Cliff Hanger: Fast det här är bara praktiskt. Vi ska lära oss att producera TV, radio och tidning på riktigt. Så även om det kommer bli mer än heltid i skolan plus litteratur vid sidan om, så tror jag att det kommer bli galet kul tack vare att det är praktiskt.

2009-01-19 @ 16:59:45
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback