Världens bästa 25-årsdag


Har jag världens bästa vänner eller? Gårdagen blev bra, trots tenta. Dagen började bra redan efter tolvslaget. Innan jag gick och la mig hade jag fått fem grattis och några presenter. Efter tentan firade vi mig med tårta och bål och drinkar och dans och ballonglekar, och Leksandsknäcke som nattmat. Tårtan var det Ica som bjöd på för att det var min födelsedag. Mina roliga vänner hade köpt de roligaste grejerna, bland annat en kopp. Inte vilken kopp som helst, utan koppen ni ser på bilden. Så jäkla rolig grej, liksom de andra grejerna. Världens bästa mormor, åh, vad glad jag blir!

Från vännerna utanför Sundsvall kom egengjorda smycken, godis, lotter, vykort, brev och andra roliga småpresenter med posten. Vad gulliga alla är! Det var längesen jag blev så uppvaktad.

I morse invigde jag koppen. Tack, världens bästa barnbarn!

Kommentarer
Postat av: Fröken Lappland

Vad bra att du hade en fin dag, trots tenta! Festen var superkul! :) Bra fixat!

Postat av: Ida

Hihi, låter ju kalasigt! ;) Bra att du är världens bästa mormor du, men jag hade inte förväntat mej nåt annat heller :) Puss

2009-01-18 @ 22:06:48
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Cliff Hanger

Grattis grattis!

2009-01-18 @ 23:24:06
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

Fröken Lappland: En jättebra dag, absolut!



Ida: Hihi, jag gör mitt bästa. ;)



Cliff Hanger: Tack så mycket!

2009-01-18 @ 23:34:31
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback