Utan måsten eller tider att passa

Jag har haft världens skönaste, lugnaste och mysigaste helg. Världens mest välbehövliga helg utan måsten eller tider att passa. Nu har mr T återvänt mot 08-land och jag försöker vara duktig och ta hand om huset medan mamma och pappa är i Grekland. Jag vattnar blommor och tvättar kläder och dammsuger golv och plockar i och ur diskmaskinen. När detta är klart, vilket det snart är eftersom jag inte är jättenoggrann, ska jag äta tacorester och lägga mig i soffan med en bok.

Soffan ska sedan vara mitt tillhåll fram till nästa helg. Soffa, bok, film. I en vecka. Med paus för mat och spinning och eventuellt en tur till videobutiken om filmerna hemma tar slut. Det måste väl vara en bra plan?

Kommentarer
Postat av: Angie

En helt fantastisk plan, mormor!

2009-07-26 @ 15:15:26
Postat av: Emma

Kan bara hålla med Angie, låter fantastiskt underbart! :)

Postat av: Fröken Stockholm

Den bästa planen :)

2009-07-27 @ 21:58:18
URL: http://johannavillskriva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback