Dags att ta tag i skönlitteraturen igen

Böcker är något som jag kan lägga ner hur mycket pengar som helst på. Där är jag inte ett dugg ekonomisk: i går beställde jag några böcker via nätet, i dag råkade jag köpa en bok i affär och alldeles nyss beställde jag fler böcker från nätet. Trots att jag ogillar inbundna böcker, kunde jag inte låta bli att beställa Anna Gavaldas nya bok (Lyckan är en sällsam fågel), som ännu inte finns i pocket. Jag älskar hennes böcker, så jag ville inte vänta på pocketupplagan längre.

Jag hoppas jag hinner läsa ut alla under sommaren, för i höst lär jag inte ha tid...

Kategorin
Böcker är en av mina favoriter, och jag trivs inte med att tvingas uppdatera den så sällan. Förhoppningsvis ska det bli ändring på det de kommande elva veckorna.

Bild


Kommentarer
Postat av: Veronika

Me too, me too. Jag har de senaste två dagarna läst typ lika mycket böcker som jag gjort resten av året (borträknat de två veckorna i Thailand då jag ju hann läsa en del).

Postat av: Lisa

Gud, vad jag saknar att läsa! Och skriva...

2009-06-12 @ 09:22:00
URL: http://lisasbetraktelser.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Veronika: Samma här, vilket är två tredjedelar av en bok.



Lisa: Jag också! Jag får åtminstone lite tid till det i sommar - jag förstår att det kan vara värre för dig.

2009-06-12 @ 11:07:35
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Fred de Suéde

Francofil! Läs Muriel Barberrys bok som nyss översatts till svenska: igelkottens elegans... du ska inte ha något inbokat udner de dagar som följer bara...

2009-06-12 @ 21:12:59
URL: http://lugnetochfred.blogspot.com
Postat av: Fröken Gästrikland

Jag håller på med din Tillsammans är man mindre ensam just nu. Förstår att du älskar den när allt handlar om Paris. Men är den inte lite seg? Hoppas du har det bra i huvudstaden. PUSS!

2009-06-13 @ 15:23:52
Postat av: barajagjohanna

Fred de Suéde: Tack för tipset, jag ska kolla upp den!



Fröken Gästrikland: Vänta du bara! ;)

2009-06-13 @ 20:37:35
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback