Nio veckor kvar till Norrland

Fröken Fjällen och jag jobbar båda två i Falun och fröken Siljan bor inte långt bort. Men det märker vi knappt av. Som sagt: vi jobbar. Fritiden har ganska få timmar i jämförelse. Men i kväll, sista vardagskvällen den här veckan, njöt vi av grekisk middag tillsammans. Och vi pratade. Pratade och pratade. Vi hade tjejsnack, vi deppade, vi skrattade, vi diskuterade och vi smed planer. Som vanligt har vi knappt hunnit titta på menyn när servitrisen kommer och frågar om vi har bestämt oss. Och jag insåg att jag saknar mina kullor. Framförallt saknar jag det där dagliga sociala umgänget som vi hade i Sundsvall. Men å andra sidan: snart är det ju augusti igen. Nio veckor kvar till Norrland.

Kommentarer
Postat av: Siljan

Vi måste göra om det snart igen.. Det märks att vi behöver lätta på trycket ibland och snacka av oss. Det bubblar ju liksom över annars!<3

Postat av: barajagjohanna

Siljan: Tjejkväll nästa! Jag kom på en helg vi skulle kunna planera in för bövelen, det får vi höras om!

2009-06-18 @ 23:13:36
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback