Jag hade inte tänkt kommentera, men...

"Krisklubben Leksand" säger SVT Sporten. Klar serievinnare med överlägset högst publiksiffra är ingen krisklubb för mig. Leksand blir aldrig någon krisklubb.

Men det är klart. "Krisklubb" är en bra rubrik.

Och ja, jag är lite less på att det inte går bra när det väl gäller. Jag var irriterad redan när man värvade en ny målvakt trots att man lovat att satsa på duktiga Läck. Och jag är inte heller överdrivet glad för att man sparkar tränarduon mitt i kvalserien. Jag är dock tacksam för att det blir J20-tränarna som tar över. De är duktiga. Resten vinster för Leksand och lite förluster för topplagen och Elitserien är ett faktum.

Men visst kan jag medge att hoppet är svagt.

Kommentarer
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)



Jag håller med. "Krisklubb" är en bra rubrik!

2009-03-19 @ 23:19:18
Postat av: Norrlandsleksingen

Jag håller med dig - det känns bra att det är ett par leksandsrävar som har tagit över taktpinnen...

Nu är det bara att tuta och köra, det kan ju inte bli värre inte sant?

Postat av: barajagjohanna

Niklas: Vi är rörande överens, även om vi troligen menar helt olika saker. ;)



Norrlandsleksingen: Det har du rätt i.

2009-03-20 @ 00:02:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback