Vilken miss...


Ni minns väl att jag i slutet av sommaren
sa att Leksand kommer att gå upp till Elitserien nu när jag flyttat från Dalarna? Eftersom det är så det alltid varit. Varje år på tjugohundratalet de har tagit sig upp från allsvenskan, så har jag bott på behörigt avstånd och inte kunnat se matcherna.

Perfekt nu när jag bor i Sundsvall, alltså.

Förutom att jag råkar ha praktik i Dalarna - just under kvalserieveckorna. Det är inte  bra. Jag började alltså med att se kvalseriepremiären på plats i Ejendals arena ikväll. Ni kan nog räkna ut hur det slutade... Det här funkar inte. Jag överväger starkt att stanna hemma vid nästa hemmamatch. För Leksands IF:s skull. För vi ska upp igen...

Kommentarer
Postat av: Norrlandsleksingen

Postat av: Norrlandsleksingen

Jag tror att det är väldigt viktigt att du gör det!

2009-03-14 @ 00:22:05
URL: http://leksingen.blogg.se/
Postat av: Pia

Heja Södertälje!!!!

2009-03-14 @ 10:26:45
Postat av: barajagjohanna

Norrlandsleksingen: Ja... egentligen borde jag hittat en praktikplats på andra sidan jorden. :P



Pia: Nämen... nä!

2009-03-14 @ 10:34:49
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback