Babyboom?

När jag var i Falun i våras hälsade jag på en kompis för att fika och träffa hennes senaste tillskott i familjen, en liten dotter. Bara några timmar tidigare hade jag fått reda på att en av mina närmaste barndomsvänner ska bli mamma i höst. Ytterligare några dagar tidigare hade jag fått veta att en annan nära barndomsvän också ska få barn för första gången i höst. Dessutom väntar min syster en till liten bäbis (weee, jag blir moster igen!) i övergången mellan sommar och höst.

Höstens augusti-, september- och oktoberbäbisar är alltså inte vilka bäbisar som helst. Det är min systers bäbis och det är mina tidigaste barndomsbästisars bäbisar. Galet spännande!

Bild

Kommentarer
Postat av: Anna & bebisen

Det är ju heelt galet! :) när kommer du hem? kram

2009-05-09 @ 20:48:16
Postat av: barajagjohanna

Anna & bebisen: Jag kommer hem någon gång första helgen i juni för att stanna hela sommaren. Då lär vi ses! Kram!

Postat av: Camilla

Du ska stanna hemma i Falun hela sommaren? Jäääj, om vi flyttar lär vi väl ses. Förhoppningsvis.

2009-05-13 @ 14:58:36
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Camilla: Ja, jag kommer jobba i Falun till den 20 augusti och stannar nog ytterligare några dagar.

2009-05-21 @ 23:04:05
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback