Rättviks marknad är en väldigt stor marknad...

...för över 700 knallar är där bland drygt fyra kilometer marknadsstånd. Fler än 100 000 människor beräknas besöka marknaden under helgen. Före i dag hade jag aldrig satt min fot på marknaden. Men i dag var mr T och jag där tillsammans med storasyster, svåger och systersonen. Med mig hem fick jag 14 par strumpor och en mage fylld med wok och skumraket.

Vi är två extremt trötta själar just nu, och kvällen lär inte innehålla mer än dusch, soffliggande, TV-tittande och ätande. Och lite
EFIT förstås - bild från dagen kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Rickard

De kan mycket i Rättvik! Den 9 maj ska jag dit och göra ett reportage om en basebollspelare :)



Hur är allt annars? Sommarjobb och liknande?

Postat av: barajagjohanna

Rickard: Åh, vad kul! Jo, annars är det bara bra tack. Sommarjobb har jag faktiskt fått på min praktikplats, vilket känns jättekul!!

2009-05-04 @ 00:29:46
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: PolinasCloset

gud vad sugen man blev på wook!

2009-05-04 @ 00:33:24
URL: http://polinascloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback