Två vänner och en bil

Min söta lilla vän fröken Siljan tog körkort i hemlighet i dag. Jag blev alldeles till mig av glädje och fick en fantastisk bra anledning till att slippa träningen. Medan våra andra vänner tränade eller var på bio, firade vi körkortet med middag och kvällsfika på Barista! Sedan fick jag äran att vara den första att åka med den nyblivna chauffören.



Vi åkte på utflykt till Norra Berget där vi tittade på utsikten över Sundsvall...


...och fröken Siljan parkerade nästan felfritt första gången med körkort.

Kommentarer
Postat av: Grandmothers daughter

Det var en fin " första tur" :=)

2009-05-20 @ 08:49:29
Postat av: Ida

Åh, vad kul!! :) Grattis till fröken Siljan :)

Postat av: Therese

Åh vad kul. Jag är körlärare just nu åt en kille , går väl så där. Tror det dröjer längre än han tror innan han får körkort och blir lite irriterad på konstiga saker han gör och att han inte alltid hinner se skyltar och sånt han borde se men vi har ännu inte blivit osams. Trots att vi inte kände varandra så bra innan vi började köra ihop nu har vi blivit ganska bra kompisar och tar en fika då och då.

2009-05-22 @ 00:57:03
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: Cliff Hanger

Hon får jobba på parkerandet! Men grattis!

2009-05-22 @ 17:58:23
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback