Med tända ljus och god mat

Snön knarrade under skorna när jag vandrade nerför kullen för att handla. Riktigt så mysigt som det låter var det inte - jag höll ständigt på att halka omkull på isen som gömmer sig under den lilla snön som fallit. Mysigare blir det inne i lägenheten med tända ljus och god mat. Kyckling och quinoabiffar håller på att tinas. Fetaostsalladen står färdig i kylen. Tzatzikin ska fixas och klyftpotatisen ska in i ugnen. Lillebror och svägerskan är på väg till stan och blev spontant inbjudna på mysmiddag (vilken förstås även tvingas innehålla plugg).

Kommentarer
Postat av: Annika

Mysigt!

2009-11-12 @ 23:18:07
Postat av: Camilla

Låter himla mysigt. Du är ju så bra på att beskriva och måla upp allt du skriver. (Kunde se middagen framför mig och nu vill jag inget annat än ha och smaka)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback