"Tack, tack, tack för dansen"

Det blev massor av tacos. Det blev massor av marrängswiss. Det blev enormt mycket Singstar. Det blev en jäkla massa bugg på kåren. Bugg! Kan ni tänka er?! Så fantastiskt roligt! Tack, tack, tack för dansen, liksom!

Så skrev jag i bloggen för nästan precis ett år sedan, en tidig morgon efter en av de roligaste utekvällarna. Dagen efter mådde jag oförskämt bra och kände mig fortfarande hög och lycklig. Av dansen. Ja, det var vad jag trodde i alla fall. Vad jag inte fattade då var nog att det inte bara var dansen som fick mig att må så bra. Ovan vid känslan kunde jag ännu inte förstå att det var den där norrlänningen som hade fått mig på fall...

Kommentarer
Postat av: Ida

Men ååh.. :) Jag blir ju alldeles tårögd!

2009-10-16 @ 08:56:38
Postat av: sara

Aaaaaw! Så fint! Ett år redan?

Postat av: barajagjohanna

Ida: Hihi.



sara: Nä, inte riktigt, det tog ju som sagt ett tag för mig att fatta. ;) Eller ja, det är ju ett år sedan allt började, men det tog ett tag till innan vi var tillsammans... :)

2009-10-17 @ 19:03:28
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback