(Jo, vi har förmånen att få massage på jobbet)

Visste ni att man kan få muskelknutar i käkarna? Egentligen är det ju inte så konstigt med tanke på att det sitter muskler där. Ändå blev jag förvånad när massören tryckte på galet onda punkter på mina kinder.

»Är du irriterad? Du går omkring och biter ihop, jag kände det sist också», sa han.

Särskilt irriterad vill jag inte påstå att jag är, men att jag biter ihop och spänner käkarna har jag märkt. Jag kan nämligen ha ont och vara trött i käkarna för att jag spänner mig så mycket. Massören visade mig var jag skulle trycka i käkarna för att slappna av och sova bättre. I går kväll när jag låg i sängen tryckte jag på de förbannat onda punkterna, och jag hade till och med en knut på högersidan! Muskelknut i kinderna? Supermärkligt.

Kommentarer
Postat av: IdaHoo

DET har jag aldrig tänkt på. Men det har jag nog också för jag haft ofta skitont :S Särskilt när jag är stressad eller får feber.. Skumt!

2010-04-02 @ 22:06:43
Postat av: barajagjohanna

IdaHoo: Nästa gång vi ses ska jag visa dig punkterna!

Postat av: IdaHoo

Låter läskigt! Men säkert välbehövligt! :)

2010-04-03 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback