Ovissheten är det värsta

Jag måste ju anta att jag ska åka. Jag måste ju köra tvättmaskinen, jag måste packa väskan, jag måste färdigställa frågor och göra mig beredd. Beredd inför något som just nu inte verkar kunna ske. Jag följer uppdateringarna om vulkanen och askmolnet och som det verkar kan det vara svårt för mitt plan att lyfta på söndag morgon. Och att inte veta om jag åker till London om drygt ett dygn eller inte gör mig oerhört stressad. Skulle jag veta att jag inte ska åka hade jag kunnat planera annat för min helg. Hittills har över 80 barn hört av sig med frågor de vill ställa till världsstjärnan. Jag vill inte ställa in!

Men om inte jag kommer till London, så är det troligen inte någon annan av de omkring 40-50 journalisterna från Europa som gör det heller. Huvudpersonen lär ju också ha svårt att ta sig dit. Och vad händer då? Ingen som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback