Efterlyses: Kur för att bli pigg och kry.

De dagar jag har känt mig på hugget sedan jag flyttade till Stockholm kan jag räkna på mina tio fingrar. Är jag inte bara lite hängig har jag ont i halsen. Är det inte halsont är det nästäppa. Är det inte nästäppa känner jag mig febrig. Och är jag inte febrig känner jag mig illamående. Alltid är det något. Och aldrig är jag så pass dålig att jag behöver vara hemma. I stället går jag omkring och känner mig ständigt halvkrasslig, vilket gör mig allmänt opeppad – och så fort jag känner det minsta hopp och tänker att jag kanske kan träna, så får jag ont i halsen.

I dag? Illamående, snorig, febrig och fruktansvärt trött.

Jag brukar inte känna mig krasslig. Och jag är extremt trött på att aldrig känna mig helt frisk. Är det någon som vet hur jag kan bli superfrisk och pigg, säg gärna till.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bäst för dig att bli kry snarast. Min första tanke va förra veckan då jag började jobbet att ja nu blir jag väl sjuk snart, precis lagom till starten. Ännu har det inte kommit men det känns faktiskt som att det ligger i lurar. Om du kan praktisera med huvudvärk, förkylning, halsont och illamående så kommer jag kunna. Ps. Den där tjejen jag sms:ade om i dag, gissa vem som tog framför mig i H&M kön en halvtimme senare .. haha, skrämmande likt. Ville ju bara krama då jag tänkte på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback