Kändisreporter var det va?

Ibland har man ett skönt jobb... I dag har jag intervjuat och fotograferat en popstjärna som ska vara med i Melodifestivalen. Jag hade fördomar om henne och trodde att hon skulle vara divig, kanske till och med lite bitchig. Särskilt med tanke på hur sen hon var till intervjun. Men så fel man kan ha. Hon var oerhört trevlig, gullig och lättsam. Och så förbaskat söt – och fantastiskt van och naturlig framför kameran (alla bilder som inte blev bra har alltså helt och hållet med mig att göra.) Medan jag väntade på den sena artisten fick jag dessutom en dryg halvtimme tillsammans med hennes presskontakt, som gav mig roligt kändisskvaller.

Och för övrigt har jag i dag via webben diskuterat Melodifestivalen med läsare.
Som sagt, ibland har man ett skönt jobb.

Kommentarer
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Vem var det då?

2010-02-06 @ 12:30:55
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Det spelar ingen roll. :P

Postat av: Camilla

Sånt här gillar jag, förstår om du är nöjd med gårdagen och framförallt att personen i fråga överraskade. Du är grym Johanna.

2010-02-06 @ 13:53:27
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)



Nä, det spelar ingen roll, såklart.



Men jag vill gärna tro att det var Linda Pritchard!

2010-02-06 @ 21:57:44
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Egentligen har jag inget emot att berätta om vem jag träffat, men jag vill inte att kändisens namn ska kunna kopplas till min blogg och det jag skriver (googling du vet...). Det är så onödigt med tanke på mitt jobb.

2010-02-07 @ 00:24:32
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)



Jag förstår! Ingen fara!

2010-02-07 @ 00:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback