Melodifestivalen och vänner – kära återseenden


Schlagermuffins och lösgodis utökades när de fem gästerna kom:
Chips, ostbågar, nötter och ännu mer godis.


Höjdpunkten i kväll var inte Melodifestivalen – första deltävlingen var nämligen ingen höjdare. Nej, höjdpunkten var nog faktiskt gästerna. För någon vecka sedan väcktes tanken att det kunde vara roligt att träffa folk som vi inte brukar träffa. Därmed bjöd vi hem olika sköna människor som vi inte brukar umgås med (de flesta med anledning av att vi bott för långt bort) och folk som inte känner varandra. Och det var så oerhört roligt att återse mina gamla vänner läkarstudenten och juriststudenten som jag inte träffat på två-tre-fyra år.

Fler kära återseenden är inbokade. Jag är glad att jag är i Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Med allt rätt att du är glad och det har jag om någon förståelse för. Känner själv hur det kliar i fingrarna, vill så gärna umgås och bara njuta. Ha det så där bra som man bara kan ha det med sina vänner. Hoppas muffinsen står på schemat även när jag dyker upp, ser riktigt smarriga ut. Grym bild också, like.

Postat av: barajagjohanna

Camilla: Helst ville vi göra kladdkaka, men lägenhetsägarna innehar till vår bestörtning ingen kladdkakeform. Muffins blir det säkert igen, men någon annan sort...

2010-02-07 @ 21:28:38
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kladdkaka, muffins, spelar ingen roll. Jag kan vara så nöjd ändå, om det så bjuds på skorpor :) & vilka ägare äger ingen kladdkakeform? (Förutom vi då) Haha men jag kan skylla på att jag inte kan baka ...

2010-02-07 @ 22:50:24
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Angie

Låter mysigt! Jag har också planerat in massa sådana där träffar! Hoppas att vi också kan ta en fika någon dag och prata om hur vi har det!! :)

2010-02-08 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback