Där ute finns en värld av långa nätter

Jag har upptäckt att jag sover lite märkligt när jag är i Falun och sover ensam. Senast för två nätter sedan vaknade jag mitt i natten och trodde att jag skulle gå upp. Inte sällan drömmer jag mardrömmar och vaknar svettig eller med ett hjärta som slår snabbt. Ibland vaknar jag på konstiga tider och undrar var i hela fridens namn T har tagit vägen. Sedan händer det att jag vaknar av väckarklockan på morgonen och känner mig orolig, som om jag inte är färdig med natten. I morse var en sådan morgon. Men jag gick upp och bokade en tågbiljett till Sundsvall.

Sundsvall, ja. Sundsvall tar emot. Men det kanske är bra för nattfriden.

Kommentarer
Postat av: Victoria

fin blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback