5 saker jag tycker om med mig själv

  1. Att jag låter bli att göra saker/att umgås med människor som jag inte mår bra av.
  2. Att jag sätter mig själv och mitt eget välmående framför en fin titel på ett CV.
  3. Min kropp.
  4. Att jag alltid försöker peppa mina vänner.
  5. Mina erfarenheter – att jag har vågat resa ensam och göra stora förändringar i mitt liv.

I London bor en fantastiskt modig och kämpande tjej. Det är en gammal kompis till mig som efter att ha levt ett liv av bland annat missbruk nu har vuxit något enormt. Hon har startat ett företag – Go Love Yourself. I kurser hjälper hon människor att stärka sin självkänsla. Jag är imponerad. I dag har hon utmanat alla till att i sin blogg skriva fem saker man tycker om hos sig själv. Allt för att lära sig att börja tänka lite mer positivt om sig själv, för att det är oerhört viktigt för hur vi mår.

Så anta utmaningen. Go Love Yourself och skriv ner vilka fem saker du gillar med dig själv.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det här gillar jag, återkommer med utmaningen.

Postat av: Sofia

Åh vad duktig du är Johanna! Superbra! Be proud :)



Och tack så hemskt mycket för de fina saker du har skrivit om mig , det gör mig otroligt glad och tacksam.



Stor kram

Sofia

2010-03-04 @ 14:52:20
URL: http://missionsparkle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback