Skivstång i går. Spinning i dag. Träningsvärk i morgon.

Jag gick till jobbet utan mascara i dag. Det var meningen, för jag skulle gå på lunchspinning och min tanke var att måla på mascaran efter duschen. Problemet var bara att jag glömde mascaran hemma, vilket alltså resulterat i att jag sett ut som en ganska osminkad Johanna i dag. Konstigt. Ovant. Men ganska skönt. Nu har jag dessutom outat mig på nätet. Utan mascara. Och utan ifyllda ögonbryn. Det ser ut som om jag inte har några ögonbryn. Kolla!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha. Förstår om det är ovant men det måste samtidigt vara en väldigt fräsch och skön känsla. Tror det fanns en anledning till varför du skulle glömma mascaran i dag ;) Kan du gnida dig i ögonen utan problem, bara känna dig allmänt fräsch och så slipper du tvätta ansiktet när du kommer hem. Yeey! Du är så söt Johanna ... Hoppas träningspasset va skönt.

Postat av: barajagjohanna

Camilla: Jag har haft foundation och sånt där på mig under dagen, så helt osminkad har jag inte varit. Men mascaran är ändå jobbigast att tvätta bort, så det känns skönt. ;)

2010-03-02 @ 19:34:26
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: IdaHoo

Haha! Så där ser jag också ut om somrarna.. Ögonbryn=borta... ;)

2010-03-02 @ 22:51:53
Postat av: barajagjohanna

IdaHoo: Haha, ja, jag minns att jag också gjort det. Men att jag gör det nu med!? Jag hade glömt hur ljusa mina ögonbryn är - jag har ju färgat och målat dem sedan jag färgade håret mörkt...

2010-03-03 @ 06:54:07
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: sara

INgen mascara är bättre än att glömma mascara på ena ögat som jag gjorde. Då ser man bara ganska konstig ut.

2010-03-03 @ 07:46:59
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback