Bildjournalist? Javisst!


För några dagar sedan surfade jag in på Mittuniversitets
hemsida. Då fick jag se bannern ovan. Bilden på mig hade de på hemsidan för ganska länge sedan när jag blev studentbloggare. Men då var det studentbloggarna de gjorde reklam för. Nu finns mitt fejs plötsligt där av en helt annan anledning, utan min vetskap. Jag bryr mig inte, tvärtom ler jag lite åt att en hobbyfotograferande, "vanlig" journalist som jag får göra reklam för bildjournalistprogrammet. Men jag undrar vad de riktiga bildjournalisterna tänker om att det är jag som får representera deras utbildning...

Kommentarer
Postat av: Fröken Lappland

Haha. Ja, inte får min bildjournalistnuna vara med i alla fall (å andra sidan kanske det var lika bra!) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback