Den 25:e smäller det!

Jag har börjat kalla mitt studielån för studielön. Lön för mödan liksom. Dessvärre blev det ingen övertidsersättning den här månaden heller, trots ett antal timmars övertidsstudier i oktober. Och tyvärr är det ju knappast någon lön jag har fått in på kontot, utan ett lån. För mig är det alltså inte löning i dag, det är låning. Hur som helst har mitt konto fyllts på en smula, med pengar som egentligen inte är mina.

Ja, jag är för en höjning av studiemedlet. Framförallt av bidragsdelen.


Kommentarer
Postat av: gabbie

Men Pelle är typ "sur" för att jag inte hade något praktiksamtal med honom så han verkar inte så pepp på att sälja in mig på Radiosporten. Han verkar verkligen jättetvär mot mig =/ Vetefan hur det blir med min praktik alltså.. Hmm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback